تابلوسازي تابلوسازي .

تابلوسازي

انواع تابلو مغازه ‏

 

انواع تابلو مغازه :

اگر كسب وكار جديدي راه اندازي كرده ايد و مي خواهيد تبليغ آن را به گوش عموم برسانيد و يا اگر تابلوي مغازه شما كهنه شده است و رنگ و لعاب خود را ازدست داده و قصد تعويض آن را داريد با ما همراه باشيد تا شما را با انواع تابلوهاي تبليغاتي كه مي توانيد به عنوان تابلو مغازه يا تابلو فروشگاه مورد استفاده قرار دهيد آشنا كنيم .

انواع تابلوهاي تبليغاتي :

تابلو چلنيوم :

در حال حاضر در كشور ما تابلو چلنيوم به عنوان يكي از بارزترين و مدرن ترين تابلوهاي تبليغاتي مورد استفاده قرار مي گيرد و به علت زيبايي خارق العاده و درخشاني كه دارد به راحتي مي تواند نظر هر رهگذري را به سوي خود جلب كند.  اين محصول حاوي يك نوار اسفنجي گردگير است كه از نفوذ آب و گرد و غبار به داخل حروف و مدار جلوگيري مي نمايد همچنين اين تابلوي تبليغاتي حاوي يك روكش محافظ نايلوني است كه اين روكش تا هنگام نصب تابلو تبليغاتي بر روي حروف باقي مي ماند و مانع ايجاد خط و خش بر روي حروف مي شود و پس از نصب تابلو تبليغاتي توسط تابلوساز از روي حروف به راحتي كنده مي شود .

روشنايي تابلو چلنيوم از طريق لامپ هاي SMD  و LED  تامين مي گردد . منبع تغذيه اين لامپ ها ترانس 12 ولت است و اين لامپ ها بسيار پرنور ، ضد آب ، كم مصرف هستند و نصب آنها آسان است . نحوه برش هايي كه تابلوساز هنگام ساخت تابلو چلنيوم بر روي پلكسي ايجاد مي كند سبب تفاوت در نوع نورپردازي تابلو چلنيوم شده كه هر كدام زيبايي هاي مختص به خود را دارند . قيمت تابلو چلنيوم نسبت به ساير تابلوهاي تبليغاتي كمي بالاتر مي باشد


برچسب: تابلوسازي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۱۸:۱۶ توسط:علي صادقي موضوع: