تابلوسازي تابلوسازي .

تابلوسازي

تفاوت تبليغات مدرن و سنتي

در دوران ما تبليغات رنگ و بويي تازه به خود گرفته و از حالت سنتي خارج شده است، مردم به تبليغات تلويزيوني و روزنامه اي بسنده نكرده و انواع روش هاي تبليغاتي مدرن ميان مردم رواج پيدا كرده است، بهترين نوع تبليغات تبليغي است كه در حين حال كه هزينه پاييني داشته باشد تاثير بالايي در ذهن مخاطب داشته و بازخورد بالايي داشته باشد. نصب انواع تابلوهاي تبليغاتي مانند  تابلو چلنيوم ، تابلو استيل ، تابلو برجسته و... در سردر مغازه و مركز تجاري علاوه بر اين كه هزينه كمتري دارد، در ديد عموم مردم قرار گرفته و جلب توجه خواهد كرد. در اين مقاله سعي داريم شما را با روش هاي مختلف تبليغات مدرن آشنا سازيم. 

اين روزها مردم بيشتر وقت خود را در فضاي مجازي و اينترنت سپري كرده و تبليغات در فضاي مجازي به سرعت پيشرفت چشمگيري پيدا كرده است، از اين رو افرادي كه در فضاي مجازي و نت تبليغات خود را منتشر مي كنند پيشرفت چشمگيري در رونق كسب و كار خود خواهند داشت و در اين بازار رقابتي موفق خواهند شد.

آژانس هاي تبليغاتي فراواني به منظور تبليغ خدمات و محصولات شما راه اندازي شده اند كه شما را در برندسازي و موفقيت كسب و كارتان همراهي مي كنند.

در گذشته براي تبليغات از انواع تراكت ها و اطلاعيه هاي كاغذي استفاده مي شد كه با توجه به حجم بالاي تيتراژ چاپ اين اطلاعيه ها، هزينه ي زيادي را به صاحبان مشاغل تحميل مي كرد اما امروزه به دليل فراگير شدن اينترنت، در دسترس بودن و مقرون به صرفه بودن هزينه ي آن بستر اينترنت يكي از بهترين گزينه ها براي تبليغات مجازي بوده و از اهميت ويژه اي برخوردار است. علاوه بر اينترنت، تلويزيون، بيلبوردها، تابلوهاي تبليغاتي مدرن مانند تابلو استيل نيز در زمره ي تبليغات مدرن قرار گرفته و سيل انبوهي از مردم به اين نوع تبليغات روي آورده اند.

يكي از عيوب تبليغات سنتي اين است كه در اين نوع تبليغات از كاغذ استفاده مي شود و با توجه به اين كه براي توليد كاغذ در حجم بالا تعداد زيادي درخت را قطع كرده و به محيط زيست آسيب مي رسانند اين نوع تبليغ تقريبا منسوخ شده است.

علاوه بر تاثيرات مخرب توليد كاغذ بر محيط زيست، اين تبليغات كاغذي را گاها بر روي ديوار و درب منازل و پل عابر پياده مي چسبانند كه علاوه بر اين كه به ظاهر زيباي شهر آسيب مي رساند، هزينه ي بالايي بابت تميز كردن اين سطوح خواهد داشت.

يكي از مزاياي تبليغات اينترنتي و مجازي اين است كه در اين نوع تبليغات مي توان از كليپ هاي ويدئويي، عكس هاي با كيفيت بالا، نظرسنجي از مشتريان،  استفاده كرد، اين مورد باعث جذب هر چه بيشتر مخاطب شده و در رونق كسب و كار شما تاثير بسيار بيشتري خواهد داشت.

امروزه روش هاي بازاريابي و تبليغاتي روز به روز بيش تر شده و افرادي در اين رقابت موفق خواهند شد كه از جديدترين و به روزترين اين روش ها استفاده كرده و تكنيك هاي تبليغاتي را به كار گيرند كه واكنش مثبتي در مخاطب ايجاد كرده و درصد بالايي از مخاطبين را به خريد محصول ترغيب كند.

منبع : گروه توليدي ايمن نورتاب


برچسب: تابلوسازي ، تابلو چلنيوم ، تابلو استيل ، تابلو برجسته،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۴۶:۱۸ توسط:علي صادقي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :