تابلوسازي تابلوسازي .

تابلوسازي

تاثير تابلوي تبليغاتي در كسب درآمد

امروزه تمامي صاحبان مشاغل با ساخت تابلوي تبليغاتي  و نصب آن بر سردر مغازه و محل كارشان به معرفي برند خود مي پردازند. همه ي افراد با عبور از مكان هاي عمومي و تجاري درگير تماشاي تابلوهاي تبليغاتي مي شوند. در واقع تابلوسازي يكي از مهم ترين روش هاي تبليغاتي مي باشد كه به شيوه هاي مختلف همچون تابلو چلنيوم ، تابلو استيل ، تابلو برجسته و ... در كنار ساير روش هاي تبليغاتي به كسب و كار شما رونق مي بخشد.

درصد بالا در ديده شدن توسط تابلوهاي تبليغاتي:

تبليغات از طريق تابلو تبليغاتي كاملا با تبليغات در فضاي مجازي و اينترنتي متفاوت است. همانطور كه گفتيم تابلو هاي تبليغاتي معمولا براي سر در مكان هاي تجاري استفاده مي شود و روزانه عابرين بسياري از كنار اين تابلوها عبور كرده و اكثر عابرين به طور آگاه يا نا خود آگاه اين تابلو ها را مشاهده كرده وهمين مورد باعث مطرح شدن برند و در نهايت كسب درآمد مي شود.

مسلما مكاني كه داراي تابلو تبليغاتي مناسب در جهت معرفي برند خود باشد توجه مشتري را براي خريد جلب كرده و در مراجعه ي بعدي مشتري تاثير به سزايي خواهد داشت.

متفاوت بودن با رقبا:

مسلما رقباي مشغول به فعاليت در يك صنف براي معرفي محصول و برند خود تابلوهاي تبليغاتي از جمله تابلو برجسته ، تابلو چلنيوم يا تابلو استيل استفاده مي كنند اما چيزي كه باعث وجه تمايز بين آن ها مي شود شكيل بودن و كيفيت تابلوي تبليغاتي آن ها مي باشد و اين تاثير مستقيمي بر كسب درآمد آن ها و جذب مشتري خواهد داشت.

مدرن بودن تبليغات:

نصب يك تابلو تبليغاتي مدرن و كلاسيك مي تواند تصوير و ذهنيت مثبتي از يك برند را در ذهن مخاطب ايجاد كند. از تابلو هاي تبليغاتي مدرن مي توان به تابلو استيل، تابلو سه بعدي وكيوم، تابلو نئون پلاستيك، انواع تابلوهاي تبليغاتي جديد چلنيوم و ديگر حروف هاي برجسته اشاره كرد.

صاحبان مشاغل با توجه به نوع حرفه اي كه دارند بايد تابلوي مناسبي را براي محل كار خود در نظر بگيرند. به عنوان مثال تابلوي تبليغاتي يك مغازه موبايل فروشي نبايد همانند تابلوي آژانس مسكن باشد. در ارتباط با ساخت تابلو تبليغاتي بايد يك طراح گرافيك طرح تايلو را متناسب با شغل كارفرما طراحي كند.

تابلوسازي نه تنها باعث افزايش تعداد مشتريان شما مي شود بلكه كلاس كاري شما نيز به حساب مي آيد. در تابلوسازي داشتن هدفي روشن از ساخت آن در موفقيت تبليغات شما تاثيرگذار است. اگر شما سالهاست كه يك مغازه داريد و داراي مشتريان ثابتي نيز مي باشيد شايد تصور كنيد كه با داشتن مشتريان ثابت احتياجي به تبليغات بيشتر و نصب تابلو تبليغاتي بر سردر مغازه خود نخواهيد داشت، اما بايد اين نكته را درنظر داشته باشيد كه نصب تابلوي تبليغاتي مدرن و كلاسيك به افزايش اعتبار شما كمكي شايان خواهد كرد و از اين طريق توجه مشتريان جديد نيز به كسب و كار شما جلب شده و در درآمدزايي شما تاثير به سزايي خواهد داشت.

در واقع هر فروشگاهي با داشتن تابلو تبليغاتي هويت فروشگاه خود را آشكار ساخته و اگر داراي چندين شعبه در سطح شهر باشد باعث شناخته شدن هرچه بيشتر برندش مي شود.

اگر در تابلو تبليغاتي خود از نورپردازي استفاده نماييد باعث جلب توجه عابران مخصوصا در شب خواهد شد.

منبع : گروه توليدي ايمن نورتاب


برچسب: تابلوسازي ، تابلو چلنيوم ، تابلو استيل ، تابلو برجسته،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۰۰:۱۱ توسط:علي صادقي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :