تابلوسازي تابلوسازي .

تابلوسازي

نقش تابلو مغازه در كسب و كار

 

نقش تابلو مغازه در كسب و كار

يكي از روش هاي تبليغاتي كه به وفور در شهرها آن را مشاهده مي كنيم تابلو مغازه مي باشد كه در سر درب مغازه ها نصب شده اند و خودنمايي مي كنند كه در حوزه تابلوسازي ، پركاربردترين هستند و يك تبليغ دائمي محسوب مي شوند براي همين ميبايست در هنگام سفارش تابلو مغازه از تابلوهاي بروز همگام با متدهاي روز دنيا بهره ببريد تا تابلو مغازه شما ظرف مدت زمان كوتاهي زيبايي تبليغاتي خود را از دست ندهد و براي مدت زمان درازي به تبليغ كالاها يا خدمات شما بپردازد .

روش هاي تبليغات زيادي همچون چاپ تراكت ، بروشور محصولات يا خدمات ، تلويزيون شهري ، نصب بيلبوردهاي تبليغاتي ، استرابورد تبليغاتي ، لمپوست بنر و موارد ديگر در دنياي كسب و كار موجود است اما همه اينها به صورت موقت مي باشد و نمي تواند به تبليغ دائمي محصول يا خدمات شما بپردازد اما تابلو مغازه به صورت دائمي به تبليغ برند شما مي پردازد و تابلوي تبليغاتي مي تواند در جذب مشتري ثمر بخش باشد كه زيبا و مطابق متدهاي روز دنيا طراحي شده باشد علاوه بر آن مي توانيد با بهره گيري از حروف تركيبي از زيبايي هاي چندين متريال بصورت همزمان بهره مند شويد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۹:۴۷ توسط:علي صادقي موضوع:

انواع تابلو مغازه ‏

 

انواع تابلو مغازه :

اگر كسب وكار جديدي راه اندازي كرده ايد و مي خواهيد تبليغ آن را به گوش عموم برسانيد و يا اگر تابلوي مغازه شما كهنه شده است و رنگ و لعاب خود را ازدست داده و قصد تعويض آن را داريد با ما همراه باشيد تا شما را با انواع تابلوهاي تبليغاتي كه مي توانيد به عنوان تابلو مغازه يا تابلو فروشگاه مورد استفاده قرار دهيد آشنا كنيم .

انواع تابلوهاي تبليغاتي :

تابلو چلنيوم :

در حال حاضر در كشور ما تابلو چلنيوم به عنوان يكي از بارزترين و مدرن ترين تابلوهاي تبليغاتي مورد استفاده قرار مي گيرد و به علت زيبايي خارق العاده و درخشاني كه دارد به راحتي مي تواند نظر هر رهگذري را به سوي خود جلب كند.  اين محصول حاوي يك نوار اسفنجي گردگير است كه از نفوذ آب و گرد و غبار به داخل حروف و مدار جلوگيري مي نمايد همچنين اين تابلوي تبليغاتي حاوي يك روكش محافظ نايلوني است كه اين روكش تا هنگام نصب تابلو تبليغاتي بر روي حروف باقي مي ماند و مانع ايجاد خط و خش بر روي حروف مي شود و پس از نصب تابلو تبليغاتي توسط تابلوساز از روي حروف به راحتي كنده مي شود .

روشنايي تابلو چلنيوم از طريق لامپ هاي SMD  و LED  تامين مي گردد . منبع تغذيه اين لامپ ها ترانس 12 ولت است و اين لامپ ها بسيار پرنور ، ضد آب ، كم مصرف هستند و نصب آنها آسان است . نحوه برش هايي كه تابلوساز هنگام ساخت تابلو چلنيوم بر روي پلكسي ايجاد مي كند سبب تفاوت در نوع نورپردازي تابلو چلنيوم شده كه هر كدام زيبايي هاي مختص به خود را دارند . قيمت تابلو چلنيوم نسبت به ساير تابلوهاي تبليغاتي كمي بالاتر مي باشد


برچسب: تابلوسازي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۱۸:۱۶ توسط:علي صادقي موضوع:

تابلو تبليغاتي پانچي چيست ؟

 

امروزه تنوع تابلوهاي تبليغاتي براي نصب به عنوان تابلو سر در مغازه بسيار زياد شده است و گاها براي انتخاب نوع آن دچار ترديد مي شويم و همه مي خواهيم كه يكي از بروزترين و پركاربردترين تابلوها را سفارش داده و نصب كنيم تا بتوانيم براي مدت زماني از آن بهره ببريم و مجددا مجبور به تعويض آن نشويم . در ميان تابلوهاي تبليغاتي ، تابلو چلنيوم به علت تنوع نورپردازي و نحوه ساخت گوي سبقت را ربوده و به عنوان يكي از پراستفاده ترين تابلوي تبليغاتي حال حاضر محسوب مي شود


برچسب: تابلو چلنيوم ، تابلوسازي ، پلكسي ، دستگاه برش ليزر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۱۷:۱۵ توسط:علي صادقي موضوع:

تابلو چلنيوم نوراندريك چيست ؟

براي ساخت تابلوي تبليغاتي نور اندريك نيز از متريال چلنيوم و پلكسي گلاس استفاده مي شود . پلكسي گلاس يك لايه روي تابلو چلنيوم تشكيل مي دهد كه يكي از بهترين و باكيفيت ترين پلكسي گلاس سامپكس است كه توسط كشور تايوان عرضه مي گردد . لبه تابلو چلنيوم نور اندريك با برندهاي متفاوت وارد بازار مي شوند كه يكي از بهترين نوع آن آلوراپيد مي باشد كه از كيفيت فوق العاده اي برخوردار است و در مقابل شرايط محيطي مقاوم مي باشد . زماني كه براي نورپردازي داخلي حروف برجسته چلنيوم بخواهيم پشت كار نيز همراه با نورپردازي باشد مي بايست هنگام نصب تابلوي تبليغاتي از يك فضاي خالي چند سانتي متري نسبت به زمينه كار بهره ببريم تا نور بتواند از پشت كار به زمينه آن بتابد كه اين روش را به اصطلاح نوراندريك مي گويند.


برچسب: تابلو چلنيوم ، پلكسي گلاس ، تابلوي تبليغاتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۲۱:۴۹ توسط:علي صادقي موضوع:

تابلو استيل ارزان

با توجه به پيشرفت چشمگيري كه امروزه در صنعت تابلوهاي تبليغاتي صورت گرفته شما عزيزان با هر سليقه و كاربردي كه بخواهيد مي توانيد تابلو مورد نظر را انتخاب و سفارش دهيد اما اگر به دنبال تابلو استيل ارزان هستيد و از سوي ديگر تابلويي با كيفيت بالا و طول عمر زياد مي خواهيد بايد بگوييم همچين چيزي امكان پذير نيست.

 

تابلو استيل ارزان را مي توانيد از فروشگاه ها و شركت هاي معتبر در ساخت تابلو تبليغاتي به روش هاي نقد و اقساط خريداري كنيد و براي معرفي محصولات خود در سر در مغازه ها به عنوان تابلو مغازه از آن استفاده كنيد . در واقع با خريد اقساط براي افرادي كه هزينه ي كالا برايشان اهميت دارد هيچ فشار مالي را حس نخواهند كرد و با توجه به قوانين فروش اقساط شركت مي توانند تسويه كنند.

 

عوامل تاثير گذار بر قيمت تابلو استيل

 

هرچه كيفيت ساخت تابلوهاي تبليغاتي بالا باشد مي بايست هزينه ي بيشتري هم پرداخت كنيد. تابلوهاي استيل بيشترين جلوه و زيبايي را در بين نسل جديد تابلوهاي تبليغاتي دارند. تركيب پلاستيك و ورق هاي استيل و بيرون آمدن نور از بين آن ها هر فردي را به خود جذب كرده و مي تواند به كسب و كارتان رونق ببخشد. جنس لبه هاي به كار رفته شده در ساخت حروف تابلو استيل نيز بر رئي قيمت آن موثر است به طور مثال به تلزگي لبه هايي با نام سايدپا روانه بازار شده اند كه چشمگير بودن تابلو استيل را چند برابر مي كند.

 

تابلو برجسته استيل با توجه به زيبايي كه دارد مي تواند بهترين انتخاب براي مشتريان باشد، در تابلو سازي حروف برجسته تابلو استيل كه آلياژ خاصي دارد باعث مقاومت بالا در برابر تابش مستقيم نور خورشيد، سرما و گرما مي شود از اين رو ماندگاري آن بيشتر و بهتر است. استيل با هر روكش مات، براق و خش داري مي تواند در چشم عابرين و مردم فوق العاده به نظر آيد.


برچسب: تابلوسازي ، تابلو چلنيوم ، تابلو استيل ، تابلو برجسته ، تابلو مغازه ، تابلو تبليغاتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۰۶:۱۷ توسط:علي صادقي موضوع:

روانشناسي رنگ ها در تبليغات

يكي از عوامل تاثيرگذار در شناخت برند و يا محصول شما استفاده از تابلوهاي تبليغاتي از جمله تابلو برجسته ، تابلو چلنيوم و تابلو استيل و ... مي باشد رنگ استفاده شده در اين تابلوهاي تبليغاتي و انواع ديگر تبليغات در ديده شدن تبليغ شما تاثير به سزايي دارد، در واقع رنگ ها مي توانند بر روي تفكر مشتري در مورد كسب و كار شما تاثير بگذارند. روانشناسان معتقدند برخي رنگ ها تاثير بيشتري در ايجاد واكنش هاي مثبت مشتري دارد.
در انتخاب رنگ تبليغاتي به اين نكته توجه داشته باشيد كه مي خواهيد رنگ مد نظر شما كيفيت، قدرت، زنانه و يا مردانه بودن محصول شما را تحت تاثير قرار دهد.
رنگ قرمز :
مي توانيد از رنگ قرمز براي تبليغ خودروها، بازي ها، نوشيدني هاي انرژي زا و ورزش استفاده نماييد. رنگ قرمز انرژي را منتقل كرده و باعث افزايش فشارخون شده و امكان بيشتر ديده شدن تبليغ را افزايش مي دهد. اين رنگ افراد را به تصميم گيري هاي سريع ترغيب مي كند از اين رو شركت ها و موسسات براي اين منظور از رنگ قرمز در تابلوهاي تبليغاتي خود استفاده مي نمايند.
رنگ قرمز كم رنگ احساس عشق ، اشتياق ، حساسيت و رنگ صورتي احساس دوستي و تحمل را منتقل مي كند.
صورتي رنگي زنانه بوده و براي تبليغ محصولات زنانه بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرد.
رنگ قرمز تيره منتقل كننده مفهوم قدرت ، تصميم جدي ، خشم ، رهبري ، دلاوري ، اشتياق ، سوء نيت ، غضب و نهايتاً رنگ قهوه اي ايجاد احساس ثبات كرده و رنگي مردانه است.
رنگ نارنجي :
رنگ نارنجي در انتقال احساس شادي، خلاقيت، تصميم، جذابيت، موفقيت، تشويق و انگيزش موثر است. اين رنگ همانند رنگ قرمز تحريك گر نيست اما باعث افزايش فعاليت هاي ذهني مي شود. از آن جا كه رنگ نارنجي باعث افزايش اشتها مي شود مي توان در بسته بندي و تابلوهاي تبليغاتي مواد غذايي از آن بهره جست.در تبليغات اسباب بازي فروشي نيز رنگ نارنجي بسيار كارآمد مي باشد.رنگ سبز :اين رنگ، رنگ طبيعت بوده و نماد رشد، توازن و هماهنگي ، تازگي ، حاصلخيزي ، ايمني ، قدرت معالجه ، ثبات ، پايداري و اميد مي باشد، در تبليغات محصولات بهداشتي و دارويي مي توانيد از اين رنگ استفاده نماييد. اين رنگ براي چشم انسان ايجاد آسايش و راحتي مي كند.رنگ آبي :رنگ آبي در بسته بندي و نشان تجاري شركت هاي توليدكننده محصولات پاك كننده و فيلترهاي تصفيه آب، مايعات تميز كننده، نوشيدني ها، خطوط هوايي و هواپيماها، تهويه هاي هوا، سفرهاي دريايي و آب معدني بسيار مناسب است.

رنگ ارغواني :
اين رنگ انرژي رنگ قرمز و ثبات رنگ آبي را داراست. اين رنگ نماد سلطنتي بودن، قدرت، اصالت، لوكس بودن، جاه طلبي، زياده روي، خرد، مقام، استقلال و خلاقيت مي باشد. بچه ها و بانوان رنگ ارغواني را به رنگهاي ديگر ترجيح مي دهند از اين رو استفاده از رنگ ارغواني در تبليغات محصولات مربوط به كودكان و زنان مناسب است. رنگ ارغواني تيره معناي افسردگي و ناكامي و رنگ ارغواني
روشن احساس رومانتيك و دلتنگي را مي دهد.
رنگ زرد:
اين رنگ يكي از انرژي بخش ترين رنگ هاي گرم و به عنوان رنگ اميد شناخته مي شود. رنگ زرد روشن در طراحي مي تواند احساس شادابي و خوشي را القا كند.


برچسب: تابلوسازي ، تابلو چلنيوم ، تابلو استيل ، تابلو برجسته،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۲۲:۰۰ توسط:علي صادقي موضوع:

تابلو استيل چيست و چه كاربردي دارد؟

تابلو استيل يكي از تابلوهاي تبليغاتي مدرن با زيبايي چشمگيري مي باشد. امروزه همانند گذشته از تابلوهاي فلزي همچون مسي، آهني و برنجي استفاده چنداني نمي شود اما حروف هاي استيل با وجود قدمت بالايي كه دارد به خاطر طرح هاي زيبا و جديد و رنگ هاي متنوع از مد نيافتاده و طرفداران بيشماري دارد.
در ساخت تابلو استيل جديدتر ادغام حروف استيل و ورق پلكسي گلاس باعث ايجاد مدل هاي جذاب تر و جذب بيشتر مشتري مي شود، لبه دور حروف نيز از جنس استيل بوده كه با قلع لحيم كاري مي شود .
امروزه براي برش اين ورق هاي استيل برخلاف گذشته كه از قيچي استفاده مي شد از دستگاه هاي مجهز ليزري كه دقت بالايي دارند استفاده شده و باعث افزايش زيبايي و كيفيت حروف و مانع از به وجود آمدن لبه هاي موجدار و خط و خش مي شود.
از مزاياي اين نوع تابلو مي توان به دوام بلندمدت، زيبايي چشمگير، مقاومت در برابر گرما و سرما، بارش باران و نور آفتاب، سطح براق و صيقلي و تميز كردن آسان، عدم مات و كدر شدن اشاره كرد.
استيل مقاومت بسيار خوبي در مقابل دماهاي بسيار بالا ( تا هزار درجه سانتيگراد ) و بسيار پائين (تا منفي 200 درجه سانتيگراد) دارد. آلياژي كه پايه آن از آهن است و كمتر از 2% كربن دارد استيل ناميده مي شود . بسته به نوع و مقدار ديگر عناصر موجود در آن خواص مكانيكي نظير سختي و شكل پذيري مشخص مي شود.
دو نوع ورق استيل وجود دارد، براي تشخيص استيل اصل مي توان آن را با آهنربا امتحان كرد، استيل اصل توسط آهنربا جذب نمي شود اما ورق استيلي كه فقط يك لايه استيل بر روي آن قرار داده شده است توسط آهنربا جذب مي شود.
تابلوهاي استيل را به دو صورت ساده و با پايه مي توان نصب كرد، در صورتي كه آن را با پايه نصب كنند حروف را با كمي فاصله نصب به پايه نصب كرده و پشت آن از لامپ smd براي نورپردازي كار مي شود.
حروف برجسته فلزي نور را از خود عبور نمي دهند بنابراين اين حروف را از قسمت پشت آن نورپردازي مي كنند. بعد از نصب حروف، نور به صورت سايه و از زير حروف ديده مي شود .
بهترين نوع ورق استيل با ضخامت يك ميليمتر بوده كه از كشور اسپانيا وارد كشور مي شود.
انواع حروف استيل، استيل طلايي براق، حروف استيل طلايي خشدار، حروف استيل  نقره اي براق، حروف استيل نقره اي خشدار، حروف استيل  دودي و حروف برجسته استيل مسي مي باشد كه به صورت نور دار و بدون نور، تك رنگ و هفت رنگ ساخته مي شود.
در گذشته جنس آلياژ ورق استيل، برنز يا برنج بود و به مرور زمان سياه شده و نياز به پرداخت داشت، اما امروزه جنس فلز آن از استيل 7 دهم  ميرور نگير ( استيلي كه خالص بوده و آهنربا آن را جذب نمي كند) مي باشد كه سياه نشده و احتياجي به پرداخت ندارد.
از تابلوهاي استيل در فضاي بيروني و فضاي داخلي استفاده مي كنند.اين تابلوها ساختاري كلاسيك داشته و اگر از نورپردازي در آن ها استفاده شود در شب بيشتر جلوه گري مي كنند.


برچسب: تابلوسازي ، تابلو چلنيوم ، تابلو استيل ، تابلو برجسته،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۳۵:۴۰ توسط:علي صادقي موضوع:

لايت باكس چيست؟

كاربرد لايت باكس:

امروزه خدمات تابلوسازي به شيوه هاي مختلف همچون تابلو چلنيوم ، تابلو استيل ، تابلو برجسته و غيره ارائه مي گردد كه در اينجا ما مي خواهيم در مورد تابلو هاي لايت باكس به بحث بپردازيم .

در ساخت تابلوهاي لايت باكس از جعبه هاي نوراني كه معمولا از جنس پلاستيك، چوب و يا آلومينيوم مي باشند استفاده مي كنند، عكس تبليغ و يا پوستر را داخل اين جعبه قرار داده و از پشت اين نوع تابلو براي نورپردازي استفاده مي كنند، عكس داخل اين تابلو را به راحتي مي توان تغيير داد. يك طراح حرفه اي به نتيجه ي كار توجه داشته و يك نورپردازي هنري براي ايجاد حسي زيبا در بيننده بر روي اين نوع تابلو خلق مي كند.

از اين نوع تابلو معمولا در داخل ساختمان استفاده شده و يك نورپردازي حرفه اي بر روي عكس داخل اين نوع تابلو باعث جذابيت بيشتر كار مي شود. نورپردازي لايت باكس به دو صورت مهتابي و LED صورت ميگيرد.

روش ساخت لايت باكس :

براي شروع كار به يك قاب نياز داريد، عكس يا پوستر را داخل قاب قرار داده و براي نورپردازي از نوار led در پشت قاب استفاده كنيد كه نور از پشت كار به عكس تابيده و جلوه ي ويژه اي داشته باشد، اگر از نوارهاي LED كه داراي نورهاي مهتابي و آفتابي هستند استفاده كنيد در كيفيت كار موثر است. براي اتصال LED ها به برق از يك آداپتور استفاده كني و براي محافظت از عكس ها از يك محافظ از جنس شيشه يا پلاستيك شفاف استفاده كنيد.

لايت باكس كريستالي چيست؟

در اين نوع لايت باكس بر خلاف لايت باكس معمولي براي تبليغات و نمايش تصوير مي توان بر روي متريال بك لايت طرحي چاپ كرد. اين نوع لايت باكس از دو لايه پلكسي گلاس به ضخامت 8 و 2 ميليمتر ساخته شده و مابين اين دو لايه از چاپ بك ليت استفاده مي شود.  تعويض طرح چاپي داخل تابلو توسط مشتري يكي از مزاياي اين نوع تابلو به شمار مي رود.

لايت باكس كريستالي را مي توان بر روي ديوار گچي، سنگ، mdf،  سقف و نصب كرد، دور كار را مي توان به شكلي غير از حالت معمول مربع و مستطيل برش داد.

براي چاپ طرح بر روي لايت باكس چند روش وجود دارد:

چاپ مستقيم بر روي طلق

چاپ بر روي استيكر و سپس چسباندن بر روي طلق

چاپ بر روي بك لايت و سپس چسباندن بر روي طلق

لايت باكس ايستاده و آويز

طرح هاي داخل اين نوع لايت باكس توسط دستگاه ليزر برش داده شده و بر روي شيشه ي پلكسي چسبيده مي شود. براي تعويض تصوير اين لايت باكس ها مي توانيد پيچ مهرهاي اطراف قاب را باز كرده و عكس را تعويض كنيد.

كاربرد:

داخل مترو

بازار موبايل

سالن سينما

غرفه هاي نمايشگاه ها

 

مزيت استفاده از لايت باكس:

1-      مصرف كم برق

2-      مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادي

3-      تعويض تبليغات داخل باكس به آساني

4-      مقاومت بالا

5-      كيفيت زياد

6-      نور به صورت كامل و يكدست به تمام سطوح پخش مي شود.

7-      نسبت به ساير روش ها انرژي كم تري صرف مي شود.

8-      عكس به كار رفته در لايت باكس به راحتي تعويض مي شود

9-      دوام طولاني

10-   امكان استفاده از لايت باكس به صورت ديواري و يا آويز

11-   ضخامت بسيار كم


برچسب: تابلوسازي ، تابلو چلنيوم ، تابلو استيل ، تابلو برجسته،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۴۰:۴۲ توسط:علي صادقي موضوع:

تفاوت تبليغات مدرن و سنتي

در دوران ما تبليغات رنگ و بويي تازه به خود گرفته و از حالت سنتي خارج شده است، مردم به تبليغات تلويزيوني و روزنامه اي بسنده نكرده و انواع روش هاي تبليغاتي مدرن ميان مردم رواج پيدا كرده است، بهترين نوع تبليغات تبليغي است كه در حين حال كه هزينه پاييني داشته باشد تاثير بالايي در ذهن مخاطب داشته و بازخورد بالايي داشته باشد. نصب انواع تابلوهاي تبليغاتي مانند  تابلو چلنيوم ، تابلو استيل ، تابلو برجسته و... در سردر مغازه و مركز تجاري علاوه بر اين كه هزينه كمتري دارد، در ديد عموم مردم قرار گرفته و جلب توجه خواهد كرد. در اين مقاله سعي داريم شما را با روش هاي مختلف تبليغات مدرن آشنا سازيم. 

اين روزها مردم بيشتر وقت خود را در فضاي مجازي و اينترنت سپري كرده و تبليغات در فضاي مجازي به سرعت پيشرفت چشمگيري پيدا كرده است، از اين رو افرادي كه در فضاي مجازي و نت تبليغات خود را منتشر مي كنند پيشرفت چشمگيري در رونق كسب و كار خود خواهند داشت و در اين بازار رقابتي موفق خواهند شد.

آژانس هاي تبليغاتي فراواني به منظور تبليغ خدمات و محصولات شما راه اندازي شده اند كه شما را در برندسازي و موفقيت كسب و كارتان همراهي مي كنند.

در گذشته براي تبليغات از انواع تراكت ها و اطلاعيه هاي كاغذي استفاده مي شد كه با توجه به حجم بالاي تيتراژ چاپ اين اطلاعيه ها، هزينه ي زيادي را به صاحبان مشاغل تحميل مي كرد اما امروزه به دليل فراگير شدن اينترنت، در دسترس بودن و مقرون به صرفه بودن هزينه ي آن بستر اينترنت يكي از بهترين گزينه ها براي تبليغات مجازي بوده و از اهميت ويژه اي برخوردار است. علاوه بر اينترنت، تلويزيون، بيلبوردها، تابلوهاي تبليغاتي مدرن مانند تابلو استيل نيز در زمره ي تبليغات مدرن قرار گرفته و سيل انبوهي از مردم به اين نوع تبليغات روي آورده اند.

يكي از عيوب تبليغات سنتي اين است كه در اين نوع تبليغات از كاغذ استفاده مي شود و با توجه به اين كه براي توليد كاغذ در حجم بالا تعداد زيادي درخت را قطع كرده و به محيط زيست آسيب مي رسانند اين نوع تبليغ تقريبا منسوخ شده است.

علاوه بر تاثيرات مخرب توليد كاغذ بر محيط زيست، اين تبليغات كاغذي را گاها بر روي ديوار و درب منازل و پل عابر پياده مي چسبانند كه علاوه بر اين كه به ظاهر زيباي شهر آسيب مي رساند، هزينه ي بالايي بابت تميز كردن اين سطوح خواهد داشت.

يكي از مزاياي تبليغات اينترنتي و مجازي اين است كه در اين نوع تبليغات مي توان از كليپ هاي ويدئويي، عكس هاي با كيفيت بالا، نظرسنجي از مشتريان،  استفاده كرد، اين مورد باعث جذب هر چه بيشتر مخاطب شده و در رونق كسب و كار شما تاثير بسيار بيشتري خواهد داشت.

امروزه روش هاي بازاريابي و تبليغاتي روز به روز بيش تر شده و افرادي در اين رقابت موفق خواهند شد كه از جديدترين و به روزترين اين روش ها استفاده كرده و تكنيك هاي تبليغاتي را به كار گيرند كه واكنش مثبتي در مخاطب ايجاد كرده و درصد بالايي از مخاطبين را به خريد محصول ترغيب كند.

منبع : گروه توليدي ايمن نورتاب


برچسب: تابلوسازي ، تابلو چلنيوم ، تابلو استيل ، تابلو برجسته،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۴۶:۱۸ توسط:علي صادقي موضوع:

تاثير تابلوي تبليغاتي در كسب درآمد

امروزه تمامي صاحبان مشاغل با ساخت تابلوي تبليغاتي  و نصب آن بر سردر مغازه و محل كارشان به معرفي برند خود مي پردازند. همه ي افراد با عبور از مكان هاي عمومي و تجاري درگير تماشاي تابلوهاي تبليغاتي مي شوند. در واقع تابلوسازي يكي از مهم ترين روش هاي تبليغاتي مي باشد كه به شيوه هاي مختلف همچون تابلو چلنيوم ، تابلو استيل ، تابلو برجسته و ... در كنار ساير روش هاي تبليغاتي به كسب و كار شما رونق مي بخشد.

درصد بالا در ديده شدن توسط تابلوهاي تبليغاتي:

تبليغات از طريق تابلو تبليغاتي كاملا با تبليغات در فضاي مجازي و اينترنتي متفاوت است. همانطور كه گفتيم تابلو هاي تبليغاتي معمولا براي سر در مكان هاي تجاري استفاده مي شود و روزانه عابرين بسياري از كنار اين تابلوها عبور كرده و اكثر عابرين به طور آگاه يا نا خود آگاه اين تابلو ها را مشاهده كرده وهمين مورد باعث مطرح شدن برند و در نهايت كسب درآمد مي شود.

مسلما مكاني كه داراي تابلو تبليغاتي مناسب در جهت معرفي برند خود باشد توجه مشتري را براي خريد جلب كرده و در مراجعه ي بعدي مشتري تاثير به سزايي خواهد داشت.

متفاوت بودن با رقبا:

مسلما رقباي مشغول به فعاليت در يك صنف براي معرفي محصول و برند خود تابلوهاي تبليغاتي از جمله تابلو برجسته ، تابلو چلنيوم يا تابلو استيل استفاده مي كنند اما چيزي كه باعث وجه تمايز بين آن ها مي شود شكيل بودن و كيفيت تابلوي تبليغاتي آن ها مي باشد و اين تاثير مستقيمي بر كسب درآمد آن ها و جذب مشتري خواهد داشت.

مدرن بودن تبليغات:

نصب يك تابلو تبليغاتي مدرن و كلاسيك مي تواند تصوير و ذهنيت مثبتي از يك برند را در ذهن مخاطب ايجاد كند. از تابلو هاي تبليغاتي مدرن مي توان به تابلو استيل، تابلو سه بعدي وكيوم، تابلو نئون پلاستيك، انواع تابلوهاي تبليغاتي جديد چلنيوم و ديگر حروف هاي برجسته اشاره كرد.

صاحبان مشاغل با توجه به نوع حرفه اي كه دارند بايد تابلوي مناسبي را براي محل كار خود در نظر بگيرند. به عنوان مثال تابلوي تبليغاتي يك مغازه موبايل فروشي نبايد همانند تابلوي آژانس مسكن باشد. در ارتباط با ساخت تابلو تبليغاتي بايد يك طراح گرافيك طرح تايلو را متناسب با شغل كارفرما طراحي كند.

تابلوسازي نه تنها باعث افزايش تعداد مشتريان شما مي شود بلكه كلاس كاري شما نيز به حساب مي آيد. در تابلوسازي داشتن هدفي روشن از ساخت آن در موفقيت تبليغات شما تاثيرگذار است. اگر شما سالهاست كه يك مغازه داريد و داراي مشتريان ثابتي نيز مي باشيد شايد تصور كنيد كه با داشتن مشتريان ثابت احتياجي به تبليغات بيشتر و نصب تابلو تبليغاتي بر سردر مغازه خود نخواهيد داشت، اما بايد اين نكته را درنظر داشته باشيد كه نصب تابلوي تبليغاتي مدرن و كلاسيك به افزايش اعتبار شما كمكي شايان خواهد كرد و از اين طريق توجه مشتريان جديد نيز به كسب و كار شما جلب شده و در درآمدزايي شما تاثير به سزايي خواهد داشت.

در واقع هر فروشگاهي با داشتن تابلو تبليغاتي هويت فروشگاه خود را آشكار ساخته و اگر داراي چندين شعبه در سطح شهر باشد باعث شناخته شدن هرچه بيشتر برندش مي شود.

اگر در تابلو تبليغاتي خود از نورپردازي استفاده نماييد باعث جلب توجه عابران مخصوصا در شب خواهد شد.

منبع : گروه توليدي ايمن نورتاب


برچسب: تابلوسازي ، تابلو چلنيوم ، تابلو استيل ، تابلو برجسته،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۰۰:۱۱ توسط:علي صادقي موضوع: